RSS

Isnin, 14 September 2009

Selamat Hari Raya....Balik Kg....!!!!


Salam.....

Lagi beberapa hari kita nak menyambut raya ye...Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir Dan Batin...
Sejak 2/3 hari ni dah x ada mood ye nak bekerja...dah rasa mood raya...kat office aku ni macam2 karenah org nak sambut raya...yang menjual pun sakan...yang membeli lagi la...sampai x cukup tangan....hari2 hbs berbelanja..termasuklah aku...hahahaha...
Tahun ni aku beraya di kg sebelah suami kat Pahang...seminggu tu cuti...adik2 aku kat sini lak dok suruh aku blk awal skit coz diorg nak tgk my son...dah lama x blk katakan...semua dok jauh2..raya nilah nak jumpa sekeluarga pun...Tahun ni kenalah raya kat Pahang coz thn lps dah raya awal kat sini...
Berkesempatan disini aku mengambil kesempatan memohon seribu kemaafan kepada sesiapa yg mengenali diriku, sekiranya terdapat kesalahan dan kesilapan sepanjang perkenalan...Hmmmm...sedih la plak...

0 ulasan:

Catat Ulasan

Sila komen catatan